CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الخميس، 12 مارس 2009

اضئ شمعه

أن تضيء شمعة صغيرة خير لك من أن تنفق عمرك تلعن الظلام


11 ناس بتحب الصور:

ELMASRYA - MOSLEMA LELLAH يقول...

طبعا أكيد أنا مع التعليق ده 100%

إرادة الإنسان كفيلة أن تنير له العالم بأكمله إن أراد

اختيار صائب يا بنت مصر

في انتظار المزيد من النصائح النافعة

دمتي سالمة

بنت مصر يقول...

شكرا ليكي يا مصرية

وانا بسعد جداااا بتواجدك

وللعلم انا اصلا من القاهرة بس عايشة بالاسكندرية واتبسطت لما عرفت انك بالاسكندرية

نورتيني

بسمة انور يقول...

معاك حق

فعلا لازم يبقى فى نور ولو حتى شمعه واحده

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

انا بحب كل صورك ومواضيعك وافكارك

جميل اننا نكون فى وسط الشدة ونصبر ونقدر
نضئ شمعة ونكمل طريقنا

ولعلمكم انا من مصر اصلا بس عايشة فى اليابان واتبسطت اوى لما عرفت انكم من القاهرة وعايشين فى الاسكندرية

هاهاهاهاهاهاهاها
ايوة مش بهزر فى حاجة مشتركة بينا
لووووول
:)

تسلم ايدك يا بنت مصر

بنت مصر يقول...

شكرا ليكي يابسمة

واتمنىان تكون حياتك كلها مليئة بالابتسام

نورتيني

بنت مصر يقول...

وانا بحبك في الله يا احساس طفلة

مش بس علشان انتي اختي وصحبتي لكن علشان انتي صديقة بجد بمعنى الكلمة

بارك الله فيكي وفي ابنتك

eyad يقول...

فكره حلوه يابنت مصر
اسلوبك جذاب
ننتظر منكي المزيد

بنت مصر يقول...

شكرا ليك يا اياد

وان شاء الله هناك المزيد

eyad يقول...

انا لاحظت حاجه يا ...... مش عارف اسمك بصراحه
بس بجد من اجمل التعبرات ان تصفي ماتريه بيعينك بكلمات تبين مابداخلك
فانتي مثل تلك الشمعة تحترق ولكن هيا باقية من خلال كلمات سطرت بقلمك اتبقي في عقولنا

انتي بجد مبدعه
بس هوا دا اللي كنت عايز اوضحه يعني

بنت مصر يقول...

جزاك الله كل خير على كلامك الطيب

وانا اسمي بنت مصر

eyad يقول...

اسمك جميل يابنت مصر
اسم مركب ده صح؟