CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الأربعاء، 11 مارس 2009

ما بين الاستمتاع والحذر


ما بين الاستمتاع بالحياة
والحذر من غدرها
نعيش دائما فى حالة ترقب
ولكن نصيحة لا تترك الحذر يفسد عليك لحظات سعادتك

7 ناس بتحب الصور:

بنت مصر يقول...

لا تترك الحذر يفسد عليك لحظات سعادتك

مهمة اوي النصيحة دي لأن فيه ناس من كتر الحذر " موسوس بزياده " مش بيعرف يعيش حياته لأنه اغلب الوقت بيكون في حالة ترقب

ELMASRYA - MOSLEMA LELLAH يقول...

أيوه يا جميل

زيديني تعليقات في الصميم

بصي بقى من الآخر كده لما ألاقي السعاده وعد مني والله هخللي الحذر مايفسدش سعادتي دي بقدر الإمكان

أقولك على حاجه يابنت مصر

أنا عمري ماعرفت طعم السعاده

ولا اعرف احساسها عامل ازاي

بس الحمد لله راضيه جدا وبحاول ارضي ربنا يمكن اعرف يعني ايه سعاده بقربي منه

يسلموا إيديكي

وماقلتليش انتي منين من اسكندريه الماريا

أنا من جليم

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

بنت مصر

حالة الترقب
او حذر
او خوف
حاجات مفيدة
بس مش لدرجة انها تأثر على سعادتنا
وتخلينا ممنعش اللحظة

ربنا يسعدك دئما

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

مصرية
بصى احنا هنلخبطك كتير
ففى اخر البوست كدا هتلاقى
بقلم بنت مصر
بقلم احساس طفلة محبة للرومانسية
وكدا تعرفى مين اللى كتب البوست

انا بقيت بزعل بقى بجد يعنى اية مش عرفتى طعم السعادة
لا تعالى بقى هقولك وصفة هايلة
انتى تروحى وتبصى فى عيون اولادك او العبى معاهم شوية من غير ما تفكرى فى المستقبل وبعدها قوليلى حسيتى بسعادة ولا لا واوعى تقوليلى لا

وبعدين انا مش فى اسكندرية اصلا
انا فى اليابان
هاهاهاهاها
لووووول
:p

ELMASRYA - MOSLEMA LELLAH يقول...

يادي اللخبطيشن

كل ما ارد واقول يابنت مصر تطله الطفلة الرومانسية

أرد واقول يا نونو تطلع بنت مصر

أعمل فيكم إييييييييييييه؟

ماشي ماشي أنا بعد كده هبص للتوقيع على الموضوع واشوف مين الحلوة فيكم اللي كاتباه

أحبكم في الله

ذو الوجه المبتسم يقول...

السلام عليكم
بصراحة النصيحة مية مية
بنت مصر
هو ده الفكر الصح
لا تجعل الحذر يفسد عليك لحظات سعادتك
تقبلى تحياتى

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

ذو الوجه المبتسم
ادام الله ابتسامتك دئما
الحقيقة ان انا اللى كتبت البوست
وبشكرك جدا على ردك

فى اخر البوست كدا هتلاقى
بقلم بنت مصر
بقلم احساس طفلة محبة للرومانسية
وكدا تعرفى مين فينا اللى كتبت البوست

معلش يا جماعة بنعتذر على اللخبطة
وبيسعدنا جدا مروركم