CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الجمعة، 19 مارس 2010

بحبك يا أمي


العيشُ ماضٍ فاكرم والديكَ به
والأم أولَى بإكرامٍ واحسانِ
وحسبها الحملُ والارضاعُ تدمنهُ
أمرانِ بالفضلِ نالا كل إحسانِ
" أبو العلاء المعري "
بنت مصر

12 ناس بتحب الصور:

MOHAMMED ELBANNA يقول...

كل عام وكل ام بخير حال
تقبلي مروري

بنت مصر يقول...

MOHAMMED ELBANNA

وانت طيب يا محمد الف شكر ليك

نورتني

دعاء يقول...

شكرا لزيارتك و اعجابك بمدونتي المتواضعة.

انتي كمان واضح من اختياراتك ان احساسك عالي قوي.

يا رب يخلي امهاتنا و يحنن قلب أولادنا علينا.
كل سنة وانتي طيبة.

دعاء

كلمات من نور يقول...

منذ سنوات و أنا أداعب أبنائي أنني أم طوال العام فلا تقصروا احتفالكم بي في يوم واحد فهذا ما أفعله مع أمي أجعلها عيدي طوال العام .......فينك يا فتاتي من زمان ؟؟؟

كيكى عوووووو يقول...

كل سنه وكل ام طيبة
عوووو

بنت مصر يقول...

دعاء

فعلا مدونتك عجبتني لتنوعها في المواضيع وان شاء الله اتابعها علطول

نورتيني يا قمرة

بنت مصر يقول...

كلمات من نور

اولا وحشتيني جدااااااا ومعلش كان عندي ظروف ربنا العالم بيها والحمد لله على كل اللي يكرمنا بيه ربنا

انا معاكي أن الأم لازم نحتفل بيها طول العام لكن الواقع بيقول ان الحياه بتاخد الأبناء وده طبعا غلط كبير لكن على الأقل يوم عيد الأم بنجيب لأمنا هدية نعبر بيها عن حبنا ليهاونتجمع يومها عندهل ونقولها أد ايه احنا بنحبها

وحشتيني ونورتيني

بنت مصر يقول...

كيكي عوووو

وانتي طيبة وكل أم بخير وصحة


نورتيني

القدر و انا يقول...

بنت مصر
مبدعة المدونة الرقيقة
كل سنة وانت وكل ام فى مصر طيبين
ونورتينى بتعليقك الراقى
تحياتى

بنت مصر يقول...

القدر وأنا

كل سنة وانتي طيبة حبيبتي

وانتي اللي بجد نورتيني بوجودك بالمدونة

ربنا يبارك فيكي وفي ابنك وتفرحي بيه دايما يااارب

مهموهة أحمد يقول...

احساس طفلة و بنت مصر

كل سنة و كل امهات الدنيا بخير و سلام يا رب

ربنا يخليكم و يوفقكم و يسعدكم يا رب

خالص حبي و حبيو تقديري

بنت مصر يقول...

مهموهه

كل سنة وكل أم بخير

ميرسي ليكي يا قمرة

سعدت بوجودك