CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الثلاثاء، 9 فبراير 2010

اكتب في ورقة عشرة أشياء تريد إنجازها خلال العام ثم ضع هذه الورقه في محفظتك وراجعها في نهاية هذا العام
وسوف تعرف منها مدى نجاحك أو فشلك
بنت مصر

10 ناس بتحب الصور:

MOHAMMED ELBANNA يقول...

بنت مصر
جزاكي الله خير على الجمله الجميله وفعلاً فكره رائعه .
تقبلي مروري
محمد البنا
طريق النجاح

شوية قهوة يقول...

مدونتك حلوة اوي ما شاء الله وكلامك جميل
ده اول زيارة وان شاء الله مش هتكون الاخيرة
مستنياكي

كلمات من نور يقول...

جميل التعليق يا فتاتي ...تسلم إيديكي فعلا منتهى الإيجابية لو عملنا كده حيكون عندنا هدف و فعلا اخر العام الورقة دي حتكون ترمومتر نقيس بيه إيجابيتنا أو سلبيتنا ...........تحياتي

د.آيه يقول...

فكرة حلوة و الله

غير معرف يقول...

هههههه
ربنا يستر..كل مرة بتطلع فشل ذرييييييييع

غير معرف يقول...

مساء الخير أختي بنت مصر
حضرتك ما بتعرفيني وتعليقي ماهو إلا بلاغ بخصوص من تدعي أنها مدونة /مها أحمد صاحبة مدونة الوفية للأبد
حيث أكتشفت اليوم أنها قامت بسرقة مدونتي همسات قلب http://rtoosh.com/blogs/mhyarelfarah/ ونسبت مافيها من خواطر لنفسها..وهذه سرقه وعندما واجههتها وكتبت قامت بألغاء الشات بوكس اللذي حمل عنوان مدونتي وحضرت نشر التعليقات مالم توافق عليها
وأخر بوست قامت بأدراجه تحت عنوان سر لهفتي روعة محبتي ماهو الا قصيدة قمت بأدراجها في مدونتي سابقة الذكر بتاريخ 25 نوفمبر2008 وهذا غيض من فيض ونتيجة لعدم أعترافها قررت أسفة وحفاضا على حقوقي تبليغ كل من يزور مدونتها وذلك أحقاقا للحق فقط لاغير
أرجو ألا أكون أزعجتك
مهيار الفرح...

مهيار الفرح يقول...

مساالورد
قرأت تعليقك بمدونة مها واسعدني انكي تتفهمين ماشعرت به وصدقا كنت لقبلت اعتذارها المزعوم لو احسست انه اعتذار صادق وإلا بم تفسرين الأتي..
لو ماكنتش تقصد تفسري بأيه أحتفاظها بالبوست
موقف تذكرته .. و عشق أحببته
وهي تعلم أنها نقلاه ..سارقة أحساس وذكرى تخص قلبي أنا والإنسان اللي بحبه...
بوست
لم أجـد عنــــــوان إلا ... أحبك
برضه منسوخ من مدونتي
بوست
آآآه يا قلـــــــب
مسروق من مدونتي
بوست
معـــك و بــــك أحـــــيا
مسروق من مدونتي
بوست
عــد حبيــــبي
مسروق من مدونتي
وبوست
و تبقــــى أمنيــــة واحــــدة ....
مسروق من مدونتي
ولم تتكرم بالإشارة انها منقولة
وفي اعتذارها المزعوم اساءت لي بقولها انني قد أسأت لها بالفظ وشتمت على حد قولها شتائم خارجة والفاظ خارجة لم تستطع ان تجرح بها زوار المدونة ويعلم الله انه لم يحصل.. ولو كانت صادقة فلتظهر دليلها أنا عندما كتبت لم أخف ولكنها هي من خاف ولغى التعليقات وعندما علمت انني قمت بنقل مافعلته لزوار المدونة كتبت ماكتبت واكرر يعلم الله اني لم أسيء لها وان الشتائم وغيره ليست من طبعي ابدا وهذا يعلمه عني من تعامل معي ومن لم يفعل..
فهي هنا لم تعتذر بقدر ما اساءت لي بقولها وكلماتها واظهرت نغفسها الغلبانة المظلومة

كل ماقلته انها سرقت كلماتي وكتبت في بوكس الشات ان المدونة هذه مسروقة
وهذا من حقي بعدما اكتشفت انها نسبت كل ماكتبته لنفسها حتى قصيدة نموت وتحيا فلسطين اللتي ادعت انها كتبتها تعاطفا منها مع شعبنا اللذي تكرهه من كل قلبها كما قالت هي
سيدتي انا لم اسيء لها ويعلم الله
كل ما طلبته هو حقي في مشاعر تخص قلبي نثرتها على الورق
والله من وراء القصد
وشكرا

مهيار الفرح وليس مهيار الحب
وعلى فكرة انا اسمي فرح

شفـقــة و إحســــان يقول...

جميل جدا ياريت فعلا كلنا نعمل كده
بجد الموضوع عجبنى وانا هابتدى اكتب فى ورقتى من دلوقتى
تحياتى

مهموهة أحمد يقول...

احساس طفلة .... و بنت مصر .....
بجد و الله سعيدة بالمدونة الجميلة الرائعة دي
من كل حاجة فيها و الله كلها ممتازة و غاية في الجمال و ده بيدل على اصحابها طبعا
سعيدة اوي اني شوفت مدونة جميلة كده و اكيد هضيفها عندي في القايمة المهمة علشان اتابعها
و كمان اتشرف بيكم بصراحة
و فعلا معاكي حق في الحاجات اللي لازم اعرف انا حققتها و لا
و اكيد من خلالها هعرف اذا كنت نجحت او فشلت

شكرا على النصيحة الجميلة دي و بجد عجبتني

تقبلي مروري الاول و ان شاء الله مش الاخير

خالص حبي و تقديري ليكي

بنت مصر يقول...

أسفة جدااااااااااااا لتأخري في الرد لظروف خاصه فمكنتش بدخل المدونات

نورتوني وشرفتوا المدونة بوجودكم فيها

شكرا لكم